Ni | Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So |
---|---|---|---|---|---|---|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nabór na wolne stanowisko jest otwarty i konkurencyjny.
1. Wymagania niezbędne:
• spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.902);
• wykształcenie: wyższe;
• doświadczenie zawodowe w latach: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym minimum rok doświadczenia we wdrażaniu projektu innowacyjnego;
• doświadczenie zawodowe -rodzaj:
- doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów innowacyjnych i upowszechniania innowacji społecznych;
- znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi, szczególnie z Europejskim Funduszem Społecznym;
- znajomość problematyki polityk społecznych finansowanych z EFS z zakresu pomocy i integracji społecznej;
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
preferowany kierunek wykształcenia: preferowane studia podyplomowe z zakresu realizacji innowacji społecznych;
znajomość:
• obsługi komputera w zakresie: bardzo dobra,praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (MS Excell, MS Word, MS Power Point)
• znajomość języków obcych: znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 (średniozaawansowany);
wiedza i umiejętności:
• znajomość zasad realizacji programu: Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój,
• znajomość przepisów prawnych:
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminy,
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatu,
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
• znajomość specyfiki pracy z osobami zależnymi,
• gotowość do wystąpień publicznych,
• umiejętność moderacji spotkań nastawionych na wypracowanie rozwiązań innowacyjnych,
• umiejętność identyfikacji i oceny ryzyka oraz stosowania działań mających na celu zapobieganie i minimalizowanie jego wystąpienia
inne:
• dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu
• obywatelstwo polskie
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełne korzystanie z praw publicznych.
• niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
• wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz w obszarze polityki społecznej
• pożądane cechy osobowości:
- wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz analityczne i interpretacji informacji,
- samodzielność i sprawność organizacyjna,
- rzetelność i dokładność,
- terminowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
- kreatywność.
- nastawienie na pracę zespołową,
- nastawienie na rezultat
- pro-aktywność w działaniu.
3. Zakres obowiązków:
1). Zapewnienie osiągnięcia wysokiej jakości produktów/wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie dot. podmiotów zainteresowanych wypracowaniem innowacji oraz spotkań grupy ds. innowacji społecznych.
2). Opracowywanie treści merytorycznych informacji wspomagających nabór innowatorów.
3). Konsultacja zakresu pomysłów projektów innowacyjnych.
4). Przeprowadzenie spotkań z zainteresowanymi podmiotami i osobami chcącymi wziąć udział w Konkursie na innowacje społeczne.
5). Pełnienie roli opiekuna innowacji – kompleksowe wsparcie grantobiorców w procesie inkubowania innowacji.
6). Koordynacja działań grupy tematycznej ds. innowacji społecznych.
7). Wsparcie kluczowych pracowników w zespole, tj. doradcy ds. innowacji, koordynatora merytorycznego.
8). Realizacja oceny formalnej wniosków o przyznanie grantu.
9). Udział w opracowaniu Specyfikacji innowacji zawierającej szczegółowy opis testowania pomysłu na innowacje przed podpisaniem umowy o grant.
10). Udział i wsparcie w opracowaniu ostatecznej wersji produktu po fazie testowania.
11). Udział i wsparcie eksperckie w wizytach monitoringowych na etapie testowania pomysłów innowacyjnych, analiza ryzyka, rekomendowanie działań zaradczych i korygujących.
12). Współudział w opracowaniu publikacji o innowacjach społecznych na rzecz świadczenia usług opiekuńczych osobom zależnym stanowiącej opis ostatecznych wersji produktów wybranych do upowszechnienia innowacji.
13). Opracowanie analiz i informacji tematycznych.
14). Sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji zadań.
15). Prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej podejmowanych działań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Wymagane dokumenty:
• życiorys zawodowy z adresem do korespondencji,
• list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
• kserokopia dokumentów poświadczających dotychczasowe zatrudnienie,
• informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia);
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
• inne dokumenty np. zakres obowiązków dotychczasowego zatrudnienia.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku:
• praca biurowa;
• miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne:
- miejsce wykonywania pracy - Kraków, ul. Piastowska 32;
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo;
- w ramach szkolenia wstępnego w dziedzinie bhp pracownik jest szczegółowo zapoznawany z warunkami środowiska;
• narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, oprzyrządowanie informatyczne, kontakt z narzędziami informatycznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na Dzienniku Podawczym ROPS w Krakowie (parter), ul. Piastowska 32 (osobiście lub listownie) w terminie do dnia 14 lipca 2017 roku.
Aplikacje, które wpłyną do ROPS w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
8. Nabór składa się z dwóch etapów:
• selekcji wstępnej (formalnej) - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do kolejnego etapu naboru.
• selekcji merytorycznej - test kwalifikacyjny i/lub rozmowa kwalifikacyjna z zakresu wskazanego w pkt.2 ogłoszenia.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru w Dziale Finansów i Kadr ROPS w Krakowie, ul. Piastowska 32. (pok. 15).
Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.902), zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie ROPS w Krakowie oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piastowskiej 32 w Krakowie.
30-070 Kraków; ul. Piastowska 32
tel./ fax: (+48 12) 422 06 36
e-mail: biuro@rops.krakow.pl