Ni | Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nabór na wolne stanowisko jest otwarty i konkurencyjny.
1. Wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów innowacyjnych i upowszechniania innowacji społecznych;
- znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi, szczególnie z Europejskim Funduszem Społecznym;
- znajomość problematyki polityk społecznych finansowanych z EFS z zakresu pomocy i integracji społecznej;
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zasad realizacji programu: Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój,
• znajomość przepisów prawnych:
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminy,
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatu,
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
• znajomość specyfiki pracy z osobami zależnymi,
• gotowość do wystąpień publicznych,
• umiejętność moderacji spotkań nastawionych na wypracowanie rozwiązań innowacyjnych,
• umiejętność identyfikacji i oceny ryzyka oraz stosowania działań mających na celu zapobieganie i minimalizowanie jego wystąpienia
•obsługi komputera w zakresie: bardzo dobra,praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (MS Excell, MS Word, MS Power Point)
• dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu;
• wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz w obszarze polityki społecznej;
• pożądane cechy osobowości:wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz analityczne i interpretacji informacji, samodzielność i sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie, kreatywność, nastawienie na pracę zespołową, nastawienie na rezultat, pro-aktywność w działaniu.
3. Zakres obowiązków:
1) Zapewnienie osiągnięcia wysokiej jakości produktów/wskaźników określonych we wniosku o dofinasowanie dot. podmiotów zainteresowanych
wypracowaniem innowacji oraz spotkań grupy ds. innowacji społecznych.
2) Opracowywanie treści merytorycznych informacji wspomagających nabór innowatorów.
3) Konsultacja zakresu pomysłów projektów innowacyjnych.
4) Przeprowadzenie spotkań z zainteresowanymi podmiotami i osobami chcącymi wziąć udział w Konkursie na innowacje społeczne.
5) Pełnienie roli opiekuna innowacji – kompleksowe wsparcie grantobiorców w procesie inkubowania innowacji.
6) Koordynacja działań grupy tematycznej ds. innowacji społecznych.
7) Wsparcie kluczowych pracowników w zespole, tj. doradcy ds. innowacji, koordynatora merytorycznego.
8) Realizacja oceny formalnej wniosków o przyznanie grantu.
9) Udział w opracowaniu Specyfikacji innowacji zawierającej szczegółowy opis testowania pomysłu na innowacje przed podpisaniem umowy o grant.
10) Udział i wsparcie w opracowaniu ostatecznej wersji produktu po fazie testowania.
11) Udział i wsparcie eksperckie w wizytach monitoringowych na etapie testowania pomysłów innowacyjnych, analiza ryzyka, rekomendowanie działań zaradczych i korygujących.
12) Współudział w opracowaniu publikacji o innowacjach społecznych na rzecz świadczenia usług opiekuńczych osobom zależnym stanowiącej opis ostatecznych wersji produktów wybranych do upowszechnienia innowacji.
13) Opracowanie analiz i informacji tematycznych.
14) Sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji zadań.
15) Prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej podejmowanych działań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Wymagane dokumenty:
•życiorys zawodowy z adresem do korespondencji,
•list motywacyjny,
•kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
•kserokopia dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
•kserokopia dokumentów poświadczających dotychczasowe zatrudnienie,
•informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia);
•kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
•inne dokumenty np. zakres obowiązków dotychczasowego zatrudnienia.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku:
• praca biurowa;
• miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne:
- miejsce wykonywania pracy - Kraków, ul. Piastowska 32;
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo;
- w ramach szkolenia wstępnego w dziedzinie bhp pracownik jest szczegółowo zapoznawany z warunkami środowiska;
• narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, oprzyrządowanie informatyczne, kontakt z narzędziami informatycznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na Dzienniku Podawczym ROPS w Krakowie (parter), ul. Piastowska 32 (osobiście lub listownie) w terminie do dnia 18 sierpnia 2017 roku.
Aplikacje, które wpłyną do ROPS w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
8. Nabór składa się z dwóch etapów:
• selekcji wstępnej (formalnej) - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do kolejnego etapu naboru.
• selekcji merytorycznej - test kwalifikacyjny i/lub rozmowa kwalifikacyjna z zakresu wskazanego w pkt.2 ogłoszenia.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru w Dziale Finansów i Kadr ROPS w Krakowie, ul. Piastowska 32. (pok. 15).
Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.902), zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie ROPS w Krakowie oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piastowskiej 32 w Krakowie.
30-070 Kraków; ul. Piastowska 32
tel./ fax: (+48 12) 422 06 36
e-mail: biuro@rops.krakow.pl