Ni | Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So |
---|---|---|---|---|---|---|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nabór na wolne stanowisko jest otwarty i konkurencyjny.
1.Wymagania niezbędne:
-spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
-wykształcenie: wyższe;
-doświadczenie zawodowe w latach: 2 lata
-doświadczenie zawodowe rodzaj: Udokumentowane doświadczenie w realizacji przedsięwzięć lub projektów związanych z:
a)opracowywaniem oraz realizacją rozwoju zawodowego pracowników lub
b)wdrażaniem lub realizacją projektów szkoleniowych dofinansowanych ze środków europejskich lub
c)pracy w jednostkach organizacyjnych wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej lub
d)pracy w jednostkach organizacyjnych systemu pomocy społecznej.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek wykształcenia: psychologia, zarządzanie, administracja
- znajomość obsługi komputera w zakresie: bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi pakietu Ms Office, Prezi
- wiedza i umiejętności zawodowe niezbędne dla stanowiska:
Dokumenty programowe dotyczące projektów dofinansowanych ze środków europejskich, w szczególności:
- Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,
- Wytyczne w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020,
- Wytyczne w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020,
- Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
Akty prawne regulujące funkcjonowanie systemu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej:
- Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Pozostałe akty prawne:
- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa,
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Mile widziane:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w obszarze polityki społecznej;
- doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020.
3. Zakres obowiązków:
I. Wykonywanie funkcji specjalisty ds. merytorycznych projektu poprzez:
1. Zapewnienie osiągnięcia wysokiej jakości produktów/wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie różnych form szkoleniowych realizowanych dla pracowników systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu Województwa Małopolskiego.
2. Realizacja działań związanych z podniesieniem kompetencji pracowników systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej z terenu Województwa Małopolskiego:
3. Opracowywanie harmonogramów szkoleń i superwizji.
4. Zbieranie i analizowanie danych oraz przegląd dostępnych dokumentów i publikacji w ramach badania potrzeb edukacyjnych potencjalnych uczestników projektu.
5. Opracowanie diagnoz potrzeb szkoleniowych uczestników, w tym:
- diagnoz potrzeb szkoleniowych grup zawodowych systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej,
- narzędzi służących diagnozie merytorycznej potrzeb szkoleniowych ww. grup.
6. Zapewnienie doboru odpowiednich trenerów do prowadzenia szkoleń i superwizji, merytoryczna ocena wykonawców wyłanianych do przeprowadzenia szkoleń i superwizji.
7. Opracowywanie programów szkoleń w oparciu o zdiagnozowane potrzeby, uwzględniające w szczególności formy realizacji szkoleń oraz efekty kształcenia.
8. Opracowanie merytoryczne części procedur, instrukcji i regulaminów dot. realizacji projektu.
9. Współpraca z trenerami przy opracowywaniu materiałów szkoleniowych i dbałość o ich dostosowanie do poziomu zaawansowania grup szkoleniowych.
10. Realizacja we współpracy z uczestnikami,
w oparciu o diagnozę uczestników, wsparcia szkoleniowego dostosowanego do poziomu zaawansowania i potrzeb uczestników oraz ocena osiągniętych efektów udziału w projekcie.
11. Wsparcie merytoryczne trenerów i uczestników szkoleń.
12. Ocena merytoryczna dokumentów rekrutacyjnych kandydatów na uczestników szkoleń/superwizji.
13. Nadzór merytoryczny nad realizacją szkoleń, piecza i dbałość o najwyższą jakość i standardy realizowanych szkoleń/superwizji i ich zgodność z celami projektu.
14. Opracowanie narzędzi weryfikacji merytorycznej wzrostu kompetencji uczestników szkoleń (w tym pre- i posttestów).
15. Realizacja ewaluacji szkoleń i superwizji.
16. Konsultacje i doradztwo merytoryczne dla uczestników szkoleń.
17. Opracowywanie raportów służących merytorycznej ocenie zrealizowanych działań w korespondencji do zdiagnozowanych potrzeb.
18. Obsługa korespondencji projektu oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie realizowanych szkoleń i superwizji.
19. Opracowanie bieżących informacji merytorycznych oraz dokumentów adresowanych do uczestników projektu, zamieszczanych na stronie internetowej.
20. Współpraca z innymi członkami zespołu Projektu w zakresie organizacji i realizacji szkoleń i superwizji.
II. Wykonywanie zadań administracyjnych w projekcie, m.in.:
Rekrutacja uczestników szkoleń i superwizji.
1. Nadzór organizacyjny nad przygotowaniem i realizacją szkoleń oraz superwizji.
2. Przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających udział uczestników projektu w szkoleniach i superwizji.
3. Monitorowanie uczestników projektu.
4. Udział w działaniach związanych z zakupem usług/dostaw/materiałów na potrzeby projektu zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem ROPS oraz utrzymywanie bieżącego kontaktu z wykonawcami.
5. Gromadzenie danych niezbędnych do zarządzania finansowego, monitoringu, audytów i ewaluacji, w tym danych osobowych.
4. Wymagane dokumenty:
•życiorys zawodowy z adresem do korespondencji,
•list motywacyjny,
•kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
•kserokopia dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
•kserokopia dokumentów poświadczających dotychczasowe zatrudnienie,
•oświadczenia Kandydata + klauzula informacyjna,
•informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia);
•kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
•inne dokumenty np. zakres obowiązków dotychczasowego zatrudnienia.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku:
• praca biurowa;
• miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne:
- miejsce wykonywania pracy - Kraków, ul. Piastowska 32;
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo;
- w ramach szkolenia wstępnego w dziedzinie bhp pracownik jest szczegółowo zapoznawany z warunkami środowiska;
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, oprzyrządowanie informatyczne, kontakt z narzędziami informatycznymi.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na Dzienniku Podawczym ROPS w Krakowie (parter), ul. Piastowska 32 (osobiście lub listownie) w terminie do dnia 28 marca 2019 roku.
Aplikacje, które wpłyną do ROPS w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
8. Nabór składa się z dwóch etapów:
• selekcji wstępnej (formalnej) - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do kolejnego etapu naboru.
• selekcji merytorycznej - test kwalifikacyjny i/lub rozmowa kwalifikacyjna z zakresu wskazanego w pkt. 2 ogłoszenia.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru w Dziale Finansów i Kadr ROPS w Krakowie, ul. Piastowska 32. (pok. 15).
Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie ROPS w Krakowie oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piastowskiej 32 w Krakowie.
30-070 Kraków; ul. Piastowska 32
tel./ fax: (+48 12) 422 06 36
e-mail: biuro@rops.krakow.pl