Ni | Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So |
---|---|---|---|---|---|---|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Wirtualny asystent powstał we współpracy z IBM Polska. Codziennie aktualizowany jest o nowe informacje i dane otrzymywane z Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) i Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ), tak by mógł odpowiadać na tysiące pytań zadawanych przez internautów.
Najlepiej rozumie pytania krótkie i dotyczące jednego zagadnienia. Jeśli nie znajdzie właściwej odpowiedzi, wskaże Ci, z kim i jak się skontaktować lub poda bezpośredni link do poszukiwanej informacji w serwisie Pacjent albo przekieruje do Serwisu Rządowego.
Wystraczy, że odwiedzisz Serwis Ministerstwa Zdrowia i NFZ, a po prawej stronie pokaże się okno wirtualnego asystenta.
Źródło: https://pacjent.gov.pl/aktualnosci/wirtualny-asystent-odpowie-na-pytania
30-070 Kraków; ul. Piastowska 32
tel./ fax: (+48 12) 422 06 36
e-mail: biuro@rops.krakow.pl