Ni | Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So |
---|---|---|---|---|---|---|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Zakład Aktywizacji Zawodowej z terenu województwa małopolskiego składa do Oddziału Małopolskiego wniosek, który musi zawierać w szczególności:
• nazwę zakładu aktywności zawodowej, jego adres i siedzibę;
• wskazanie miesiąca, za który pracodawca ubiega się o rekompensatę;
• określenie wysokości wynagrodzeń podlegających rekompensacie,
Do wniosku należy dołączyć
• dokumenty potwierdzające wypłatę i wysokość poniesionych kosztów płacy,
• zestawienie przychodu z działalności gospodarczej za czwarty kwartał roku poprzedniego,
• kopie umów, które nie mogły być wykonane w związku z przeciwdziałaniem COVID-19 – wraz z uzasadnieniem.
Wniosek o rekompensatę składa się nie później niż w terminie 30 dni od dnia wypłaty wynagrodzeń pracownikom za okres przestoju w działalności zakładu aktywności zawodowej lub zmniejszenia przychodu z tej działalności w danym miesiącu w związku z przeciwdziałaniem COVID-19.
Rekompensatę wypłaca się w terminie 14 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku o rekompensatę
30-070 Kraków; ul. Piastowska 32
tel./ fax: (+48 12) 422 06 36
e-mail: biuro@rops.krakow.pl