"Klient w procesie zmian – jak skutecznie reagować na jego postawy"

Zakres tematyczny seminarium:

  1. Celowy charakter budowania relacji w kontekście procesu wywoływania zmiany w sytuacji klienta.
  2. Charakterystyka postaw wobec zmian.
  3. Typowe zachowania uczestnika procesu zmiany, w jego poszczególnych fazach, będące reakcją na samoocenę w zmianach: rozmrożenie – bierność, nieufność, depresja, akceptacja; zmiana – testowanie nowych rozwiązań; zamrożenie – poszukiwanie sensu i internalizacja.
  4. Specyficzne wsparcia klienta przez pracownika socjalnego na każdym etapie zmian.

...............................................

Powrót

Uwaga: strona wykorzystuje pliki cookies.
Podczas korzystania ze stron internetowych zamieszczonych na serwerach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

Zgadzam się