„Trudny klient czy trudności klienta – wykorzystanie w pracy socjalnej metody Dialogu Motywującego”

  1. Koncepcja Dialogu Motywującego (założenia, procesy).
  2. Kluczowe zasady i metody motywującej pracy z Klientem.
  3. Jak odróżnić Dialog Motywujący od manipulacji?
  4. Specyfika procesu zmiany.
  5. Motywująca praca z "oporem" na linii klient - specjalista.
  6. Formułowanie i realizacja celu oraz planu zmiany.
  7. Co robić kiedy klient i specjalista mają inny cel?

...............................................

Powrót

Uwaga: strona wykorzystuje pliki cookies.
Podczas korzystania ze stron internetowych zamieszczonych na serwerach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

Zgadzam się